Moderni, demokratiška, efektyviai dirbanti ir bendradarbiaujanti, kurianti besimokančią bendruomenę, atvira pozityviai kaitai, puoselėjanti humanistines vertybes, užtikrinanti švietimo kokybę bei stipri savo sportine, kultūrine, socialine, projektine ir prevencine veikla mokykla.

|
Peržiūros: 127

Narių vertinimas: 0 / 5

Žvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyviŽvaigždutė neaktyvi
 

Ryto rato metu vadovės paskelbė, kad šiandien „atversime duris“ į pasakų pasaulį: aptarsime pasakų rūšis, mokysimės jas sekti, inscenizuoti, bei sekti su imitaciniais judesiais pagal muziką. Išsikėlę šį tikslą, lankėmės Prienų krašto muziejuje, kur dalyvavome edukacinėje programoje „Pasakų pasaulyje“. Čia vaikai sužinojo, kad pasakos atsirado iš legendų, realybės, mitų. Jos moko atskirti gėrį ir blogį.

Įėjus į ekspozicijų salę, kur eksponuojami erdviniai liaudies pasakų paveikslai, vaikai patys turėjo pasirinkti jiems žinomas pasakas ir jas pasekti visiems. Tai padėjo nugalėti viešo kalbėjimo baimę, skatino apgalvotai, taisyklingai kalbėti. Stovyklautojai pasikeisdami prisiminė ir sekė pasakas: „Jūratė ir Kastytis“, „Sigutė“, „Pupa“, „Eglė žalčių karalienė“, „Dvylika brolių juodvarniais lakstančių“, „Bebenčiukas“, „Katinėlis ir gaidelis“, „Elenytė ir ožiukas“. Edukatorė kiekvienos pasakos pabaigoje atskleidė jos prasmę, ko iš jos galima pasimokyti. Tai susiejo su šiandieniniu gyvenimu. Sužinoję, kad pasakas galima ne tik sekti, bet ir eiliuotai deklamuoti, dainuoti, vaidinti, visi nutarė išbandyti šiuos būdus: pasaką „Vištytė ir gaidelis“ vaidino su pirštininėmis lėlėmis, pasaką „Du gaideliai“ dainavo ir imitavo judesiais, o pasakos „Karvė Anabelė“   atidžiai   klausėsi įrašo ir pasirinkę patinkantį herojų jį iliustravo.

Sudalyvavę edukacinėje programoje vaikai įsitikino, kad kiekviena pasakėlė yra tikra mokyklėlė.

Stovyklos vadovės Renata Miškauskienė ir Sigutė Kaminskienė